Tvättid på egen hand...

Inte för att jag tycker att det är roligt att tvätta men när Pölsan väl är här lär det vara mest jobbigt...inte nog med att jag ska dra på tvätten upp och ned - Pölsan måste ju också med!! Upp och ned... Aaaaaaaw, min lilla Pölsan...<3 :)

Jag undrar om inte jag har fått halsbränna...jag har känt det i några dagar men inte riktigt kunnat ta på vad det är. Jag vet fortfarande inte om det är halsbränna, Marre berättade att på henne åkte det upp och ner, så att säga, i matstrupen men på mig sitter det mest i halsen. Det här gör att jag har börjat småäta eftersom det känns som det jag äter och dricker "trycker" tillbaka det som sitter i halsen. Jag får väl börja med sötmandel eftersom jag har hört att det ska hjälpa.

Idag var första gången sen jag började med McDonaldsfrukost som jag skippade det!! Innan åt jag det mot illamåendet men på sistone har jag börjat tro att det nuförtiden mest är psykologiskt. När jag sätter mig i bilen på morgonen och börjar köra så mår jag lite illa med en gång...men jag tror inte att jag gör det EGENTLIGEN!! Så idag skippade jag McDonalds. Jag mådde lite illa så jag fick köpa 2 bananer och trycka i mig men det är bättre än en McToast som bara är fett...men betydligt godare...;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det kommer nog bli en hel del hissåkande när Pölsan kommer. Det måste absolut vara något av det värsta med att bo i lägenhet. Men ja, du har ju iaf hiss!

2012-01-04 @ 20:08:44
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Jag körde också någon form av detox i några veckor =) typ från banan och macka med ägg och smör till banan och knäckemacka med smör, till banan och knäcktemacka utan smör, till bara en ren knäckemacka... Till slut kunde jag sluta helt =)



Kramkraam!

2012-01-04 @ 20:20:27
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0