Avancerad lista ;)

Jaha, så har man då fått en utmaning av VemVet - TACK för det!! ;)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Vad fasiken gjorde jag 2002?! Jag jobbade för Kraft (Marabou, Estrella, Philadelphia, O´boy, Gevalia etc) och levde det glada livet i Malmö.  
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då hade jag gjort 2 inseminationer utan att bli gravid. Jag bloggade... Jag var jäkligt ledsen efter min andra insemination...men jag tog mig igenom det med hjälp av min underbara familj och mina fantastiska vänner!!
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Snacks för mig är inte godis (annars är jag en RIKTIG gottegris!!) så då kör jag det:
- Smörpoppade micropopcorn
- Stjärnor från OLW
- Baconchips (som knappt går att få tag på längre)
- Sombreros från Estrella
- Morotsstavar med Fresh Island-dippa från OLW
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Inte för att skryta men jag kan ganska många. Gillar jag sånger så har jag nämligen en tendens att lyssna på dem om och om igen - jag googlar gärna texten också! ;)
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
- Fixa till lägenheten och sälja den
- Köpa ett hus någonstans och renovera det precis så som jag skulle vilja ha det
- Fixa ett bra kapitalstart till Pölsan på något sätt...
- Hjälpa min familj med deras skulder
- Köpa ett hus till familjen nära eller i Porlock i England...
Fast först av allt hade jag faktist anordnat en stor fest för mina härliga vänner eftersom jag älskar att festa!!!!
6) FEM DÅLIGA VANOR:
- Jag kan vara lite snarstucken ibland...
- Jag har svårt att erkänna att jag har fel - nu har jag det så sällan så det är inget större problem i och för sig...
- Jag är naiv - jag tror alltid att alla vill mig väl och inte ljuger för mig...
- Jag är galet stolt och fåfäng!!!
- Kan jag köra över någon så gör jag det...usch, det är så knappt så jag vill skriva det men det är tyvärr den nakna sanningen...en FRUKTANSVÄRD egenskap!!!!
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Jag umgås mer än gärna med både min familj och mina vänner.
- Feeeesta!!! (Även som nykter så äääälskar jag att gå på fester!)
- Bada (gärna i mitt eget badkar)
- Utflykter - det spelar ingen roll om de är oplanerade och icke-avancerade...
- Fika
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
- Onepiece - jag skulle aldrig ens få för mig att prova en sådan!!
- Mjukisbyxor - min pappa är officerare, behöver jag säga mer?!
- Foppatofflor
- Någon slags kort magtröja
- Trädgårdstomtar (gäller väl i och för sig mest när jag har en tomt...)
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
- min iPhone
- TVn
- Datorn
- Bilen
- Sängen...
10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR LISTAN (om de orkar):
10?! Tja, vill någon göra den så go ahead! Lillasyster Lisa måste dock göra den och lägga ut den på sin blogg!!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, denna vill jag också göra. Den var riktigt rolig!

2012-01-24 @ 21:09:12
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Haha =) Vad är det för fel på trädgårdstomtar!? Sedan min polare flyttade till holland har jag blivit riktigt fäst vid dem =)



Kramkram!

2012-01-25 @ 08:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0