30-årsfest!

Det blev en riktigt trevlig 30-årsfest. Jag stack hem vid 4-tiden och jag är väldigt nöjd med att jag även fick de två sista killarna att bege sig hem då. Jag såg paniken i värdinnans ögon när vi insåg att de tänkte sitta kvar ett bra tag till...;) Tyvärr fick jag ingen bild på mig när jag står upp i min nya, fina klänning så det får bli en bild på mig när jag sitter ner...inte riktigt samma sak...



Jag kom i säng vid halv 5-tiden och vaknade halv 9!! Jag förstår inte varför jag inte helt enkelt kan sova lite längre...väldigt irriterande. I vanliga fall så hade jag bara lagt mig på soffan och sovit där lite men jag fick sms från mamma igår; farmor och farfar bjuder på rotmos kl 13!! Jag ääääälskar rotmos!!! Jag har tjatat på mamma hela hösten eftersom min mamma gör världens godaste rotmos men jag har inte blivit bjuden på någon rotmos...men idag så!

Det svider i ögonen på mig så trött jag är egentligen men det är bara att gilla läget!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, klænningen ser jættefin ut!

2012-03-07 @ 20:51:10
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0