Brunch på Rosen!

Jag har precis kommit hem från brunchen på Rosen och befinner mig i en smärre matkoma! ;) Det var helt fantastiskt! Det "vanliga" som ska ingå, tycker jag i alla fall, fanns där: äggröra, bacon och (amerikanska) pannkakor. Men sen var där så oerhört mycket mer och det var så gott och så himla fräscht! Sen gjorde ju inte sällskapet det sämre hellre! Vi har haft 2 helt underbara timmar med mycket skratt och låg humor! ;)

Herr & Fru Asper
Andy och Vivi.

Kevin och jag
Kevin och jag.

Bilden på mig och Kevin hade vi väldigt roligt åt eftersom vi tycker att Kevin ser gay ut...:)

Det blev inte Fagans igår - när vi väl kom dit så var där KÖ för att komma in!!! Vi vägrade stå i den kön så vi gick vidare. Men det blev en relativt tidig kväll, jag var hemma redan kl 1. Det var ett tag sen det hände, kan jag berätta!

Nä, nu måste jag lägga mig på soffan - jag ska försöka ta mig ur matkoman! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Middag med syskonbarnen (och Emma och Henke) i Hylteberga ikväll!!

2012-03-18 @ 16:42:39
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Kevin

Varför tog du gaybilden?

2012-03-20 @ 10:24:56
Postat av: Anna

För att du sa att jag fick välja själv vilken bild jag ville använda och jag var bäst på denna...sorry!

2012-03-20 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0