Dags för konferens!

Så var det återigen dags för konferens. Denna gången ska vi till Göteborg. Jag blir upphämtad av vår marknadschef runt 19-tiden och sen på onsdag så åker jag tåg hem. Först tyckte jag att jag kunde köra själv men det ska faktiskt bli ganska skönt att åka tåg hem - man är ganska mör i huvudet efter all info som man ska ta till sig...

Idag har inte varit en superdag. Jag har känt mig hängig...:( Jag hoppas att det "bara" beror på förkylningen som härjar i kroppen. Men jag känner mig inte riktigt helt hundra...

Ja, ja, shit happens! Det blir i alla fall inget inlägg imorgon. Jag får se hur trött jag är när jag kommer hem på onsdag...fast det är klart att det blir ett inlägg då förresten! Än är jag inte mamma med ont om tid eller ork! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det så trevligt på konferensen! Hoppas att du inte fått min "influensa" eller var det nu är...

2012-03-19 @ 18:25:56
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Kul med konferens! Hoppas Götet behandlar dig som en prinsessa!



Kram

2012-03-19 @ 22:01:59
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0