En lugn fredag

Nu ikväll skulle jag egentligen till Marre på middag men hon ringde i eftermiddags och ställde in. Hon lät inte alls bra - hon hade lagt sig att sova i förhoppning om att vaddetänär skulle bli bättre men det hade tvärtom blivit sämre. Så vi bokade om - vi tar långfredag istället! Så jag gjorde mig en pizza och åt en fjärdedel av den... Det var så fint väder innan så jag funderade på att ta mig ner till Lilla Torg men nu är jag glad att jag blev kvar hemma.

Imorgon ska jag träffa en tjej som har gjort samma sak jag; åkt till Storkkliniken och blivit inseminerad. Men hon gjorde det innan mig så idag har hon en son som är ca 7 månader gammal...tror jag... Vi är bekantas bekanta så att säga... I alla fall så ska vi träffas för en fika imorgon. Det blir ju inte direkt så att vi utbyter erfarenheter - det blir mer att jag utnyttjar hennes erfarenheter! ;) Men det ska i vilket fall som helst bli trevligt och intressant. Jag har ju ingen i min närhet som är i min situation...

Fikan ska vara på Limhamn och eftersom Stina med familj bor där så ringde jag henne idag och frågade om hon skulle vara hemma imorgoneftermiddag. Det skulle hon så jag sticker dit efter fikan. Vi ska träffas på tisdag men Lisa, dottern, har jag inte träffat på länge så det ska bli väldigt trevligt!! :)

Vi får väl se hur länge jag blir uppe ikväll...jag är inte trött men ibland går jag och lägger mig för att jag är uttråkad. Och uttråkad är något jag blir väldigt lätt nuförtiden - fråga mig inte varför!! :( Det sägs att människor som blir lätt uttråkade är människor utan fantasi...

Ja, ja, ha en fortsatt trevlig fredagkväll i vilket fall som helst!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sounds about right, jag blir typ aldrig uttråkad och jag har väldigt livlig fantasi... Fast jag har ifs alltid trott att det beror på att jag är lat (som jag aldrig blir uttråkad alltså)!

2012-03-31 @ 09:19:49
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0