Final i Melodifestivalen

Jag är en riktig Schlagerdrottning - jag ääälskar Melodifestivalen!! MEN detta året har jag missat nästan alla delfinalerna pga olika anledningar. Jag har sett delar av 2 av dem men inte ett helt program. I och för sig så röstade jag på Danny men Loreeen är väldigt bra! Jag får för mig dock att Loreens låt blir bättre och bättre för varje gång man hör den medan Dannys sätter sig med en gång och det är ju en sådan låt vi behöver...ja, ja, time will tell!

Usch, jag mår lite konstigt idag. Jag gick och la mig med den där äckelmättnadskänslan som jag har beskrivit förr. Jag avskyr verkligen den känslan!! :( Nu när jag vaknade så satt den känslan kvar. Men jag måste ju äta så jag håller på och förbereder frukost. Jag hoppas verkligen att det inte håller i sig utan att jag kan spendera dagen någon annanstans än i soffan...som jag gör nu... Idag skiner solen så en promenad i Bokskogen hade suttit fint. :)

Annars har jag börjat känna av värk i mina fingrar. Det är inget jag brukar ha...värken sitter i lederna, liksom. Jag är även känslig i mina knän...tex om jag sitter med ett ben under mig och sen ska veckla ut det så gör det jäkligt ont!! Så ont som det kan göra om man har suttit så i flera timmar men den känslan kan komma efter att ha suttit så i 5 min så nu undviker jag den sittpositionen... Värken i fingrarna kom för några dagar sen...det är inte speciellt kul...

Men Pölsan lever loppan i alla fall - alltid något positivt! :) Jag känner fortfarande mest av henne/honom under naveln men jag kan även få lite sparkar längre upp - ovanför naveln och närmre revbenen.

Ööörk, jag känner mig verkligen kräkig...:( Jag får se hur mycket frukost jag får i mig - men mat brukar ju göra saker och ting lite bättre...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Vemvet

Usch, hoppas du får må bättre snart!



Kram!

2012-03-11 @ 14:01:07
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Utan att ens ha sett Melodifestivalen så trodde jag helt klart att Danny skulle vinna. Men det verkar som att många är nöjda med Loreen som vinnare, så det ska nog gå bra!

2012-03-11 @ 21:59:04
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0