Grillat är gott!

Vilket härligt vårväder det har varit idag! :) Jag blir på så härligt, glatt humör! :) Hannes har spenderat gårdagen, natten samt denna dag hos mormor och morfar. När han var ute med mormor så tittade han på grillen och sa; du vet om att man kan grilla när det är fint väder, va!? Så idag blev det premiärgrillat för i år i Hylteberga! Tack för det Hannes! ;)

Lillasyster Lisa går omkring som ett spöke och mår inte alls bra. Dels så kräkte en av tjejerna på hennes jobb igår och dels har hon inte sovit speciellt bra inatt - jag hoppas att det mest beror på det sistnämnda...jag vill inte ha maginfluensa! Det räckte med söndagen för min del!

Nu väntar fastlagsbullar till kaffet! Eller jag dricker inte kaffe...jag funderar på te...eller nej, jag tar nog lite coca förresten - så jag kan få en riktig sockerkick så här på kvällskvisten! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch ja, illamåendet har avtagit men jag känner mig riktigt svag och har liksom huvudvärk 24/7... blä!

2012-03-18 @ 16:38:03
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0