Hemma igen! :)

Jag har precis klivit in genom dörren, precis lagom till "Kjelles smakresa" på TV3! :) Jag gillar verkligen Kjell Bergqvist - jag sitter bara och väntar på hans härligt kaxiga kommentarer när jag ser honom! :)

I alla fall så har konferensen varit bra. Vi bodde på Scandic Europa - en jäkla skillnad från ScandigsomGudglömde i Karlshamn...;) Tyvärr har jag inte sovit så bra - men jag börjar vänja mig vid det nu.  Men det är dryyyygt!! :( Jag åkte ju med vår marknadschef upp till Göteborg så då blev det bil men på vägen hem blev det tåg. Nu hade jag en sådan tur så att jag somnade och lyckades sova den första timmen! :) Sen återstod 1,5 timme... Jag hade med mig en korsordstidning men eftersom jag åkte baklänges så blev jag lite illamående...

En sak som jag har märkt är att jag har ont i mina knän och nu har jag nog kommit på varför; jag har ju på en relativt kort tid gått upp mer än 11 kg och det måste ju påverka knäna!?! Det är alltså verkligen bara min egen lilla tanke men visst låter det troligt att det kan vara så?! Det har ju med graviditeten att göra - jag har aldrig haft problem med mina knän förr - så då tycker jag att det låter "bra" att det har med vikten att göra... Mina händer är fortfarande svullna men däremot så känner jag inte av ömheten i fingrarna längre!! :) Alltid något! ;)

Nä, nu ska jag fokusera på Kjelle! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

"Nu hade jag en sådan tur så att jag somnade" Skämtar du eller?! Du kan ju somna var som helst, vadå tur!

Ja, det där med knäna låter väl inte helt omöjligt!

2012-03-21 @ 22:15:57
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Sofie N

Åh, Kjelle!! Han är min favorit oxå! :) Såg honom på Ladies Night ett år, nice! :)

2012-03-22 @ 07:06:48
Postat av: Anna

Hahaha! Jag menade bara, Lisa, att det var skönt att jag somnade så "försvann" ju en timme...:)

2012-03-22 @ 12:54:07
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Haha, jag som avskyr Kjell Berqvist! Tycker bara han är elak, plump och rå. =)



Knäna kan säkert känna av 11 extra kilo, men jag tror också att relaxinet som får lederna att mjukas upp kan ha ett finger med i spelet. Som allt annat går det över när bebisen kommit =)



Kram!!

2012-03-23 @ 15:08:20
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0