Hm, vad behövs?

Jag läser ju lite olika böcker om graviditet, förlossning, barn osv och i dessa böcker finns nästa alltid en lista över vad som dels behövs och dels vad som är bra att ha. Jag ska nog skriva ner vad jag har och sen kan jag kanske få hjälp av er, kära läsare, vad jag behöver införskaffa mig...det blir inte idag dock! Men jag tror minsann att jag ska göra så... Jag har ju, som sagt, fått hur mycket som helst av mina nära och kära men jag har ju inte allt ändå...

Det blev tacos igår hos Vivi och Andy - det åt jag i lördags på 30-årsfesten men det kan jag aaaaaldrig äta för ofta!! Och det vet de flesta av mina vänner...;)

Jag har börjat känna mig lite tröttare nu för tiden...nu ska jag ju avvakta till nästa besök hos BM innan jag tar järntillskott så det är bara till att gilla läget...i och för sig så funkar min mage för första gången på flera månader (typ 6...) och, än så länge, jag är hellre trött med en fungerande mage än pigg med en STENHÅRD mage!!! :S

Ikväll är det träning med Team eLIEt - finally! Det har, tyvärr, blivit så att det är den enda träningen jag gör i veckorna...:( Jag måste verkligen ta mig i kragen och komma iväg till Friskis oftare!! INNAN jag fryser kortet.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte før att jag ska uttala mig egentligen men man blir ju æven piggare av træning. Så du blir kanske piggare om du kommer in i træningen på Friskis igen.

2012-03-07 @ 21:29:56
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0