Inspelning av Robins

Igår var jag, Emma, Lisa och Helén medbjudna av Tina att gå och se TV-inspelningen av Robins. Det spelas in här i Malmö och visas på SVT på lördagkvällarna. Jag tycker att Robin är helt underbar och det blev mycket skratt under inspelningen. Nu vet inte jag vad jag ska göra på lördag men jag skulle vilja se hur programmet blev eftersom inspelningen var helt galen! ;) Egentligen ville jag ta en massa foto men dels så får man inte ta foto under tiden de spelar in (det kan man ju förstå) och dels så kände jag mig supertöntig så det blev bara ett foto! Och det blev suddigt!!! :(



Men visst är den lite rolig; "Välkomna till Robins! Jag är en prompter!" Jag tyckte att den var superrolig i alla fall...

I onsdags åt jag middag sent - efter träningen vid halv 8 ungefär - och det gjorde att jag vaknade mätt igår! :( Det är ingen trevlig känsla, kan jag berätta. Jag kände mig äckelmätt heeeela dagen igår!!! :( Jag tvingade i mig en macka på morgonen och sen lunchade jag kvart i 1...mest för att jag vet att jag måste ha mat i magen. Så igår tänkte jag att skulle göra det bättre så jag åt middag lite över 5 och sen blev det inte mer mat! Imorse när jag vaknade så var jag hungrig!!!! :) Aaaaaaah, vilken härlig känsla!!! ;) 1 macka och 1 glas apelsinjuice senare så känner jag mig mätt men inte äckelmätt.

Jag vägde ju mig igår (+12,5 kg...) men det blev inget foto. MEN det blev det imorse:

Magen v 30+4

I normala fall brukar jag ju säga att magen ser större ut i verkligheten men nu skulle jag vilja säga precis tvärtom: magen ser inte så här stor ut i verkligeheten!! ;) Jag vet inte om mina nära och kära som ser mig live skulle hålla med mig...men jag tycker inte att den är så här stor alls!! Jag tog foto från en annan vinkel men då såg magen GROTESK ut så den bilden lägger jag inte upp...

Nu har det blivit dags att bege sig hemifrån!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

F*n vad roligt det var! Hoppas vi kan åka fler gånger.

2012-03-30 @ 20:01:34
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0