Jag skyller på graviditeten, helt enkelt! ;)

Usch, idag har jag mått illa. Jag har dock bara känt av det när jag har suttit i min bil så jag undrade ett tag om jag blev illamående av min egen körning...;) Nu känner jag ingenting, som tur är, men det går ju maginfluensa så både mamma och David trodde att det kunde vara något sånt på gång. Icke, sa Nicke!! Det vill inte jag!!! Jag skyller allt på min graviditet för tillfället! Det är jättebra! ;) Jag är fortfarande snuvig men om det beror på att jag fortfarande är förkyld eller om det är sk graviditetstäppa har jag ingen som helst aning om - men jag skyller på graviditeten! :) Mina "rivmärken" har blivit fler och värre, tycker jag...måtte de försvinna när Pölsan är ute för det är INTE snyggt!! :(

Kevin smsade innan om jag ville följa med på AW - det vill jag! Så jag ska snart bege mig hemifrån. Jag hoppas verkligen att vi får sittplats eftersom mina fötter värker...TROTS stödstrumpor! :( Jaha, så blev det helt plötsligt ett väldigt gnälligt inlägg - förlåt, det var inte alls min mening!!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att du mår bättre nu. Får verkligen hoppas att det inte är kräksjuka iaf...

2012-03-09 @ 21:28:26
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0