Kissblåsan

Detta blir kanske inte det mest intressanta inlägget men jag måste bara berätta om min urinblåsa. Jag har ju berättat innan om hur jag har suttit i bilen och känt mig akut kissnödig eftersom Pölsan har sparkat på blåsan. Nu känns det även när jag går...rakt upp och ner!! Helt plötsligt kan jag känna när jag går att jag verkligen måste gå på toaletten! MEN när jag väl sen går på toa så behöver det inte alls komma speciellt mycket. Jag har haft urinvägsinfektion en gång i mitt liv och då var jag också konstant i behov av en toalett. (Som tur är så hade jag inte ont när jag väl kissade utan jag var "bara" konstant kissig!) Jag kan även känna hur Pölsan sparkar, hur jag blir kissig och hur det sen går över...precis som om kroppen själv känner efter att "nej, nu var det bara lite sparkar, blåsan är inte alls full!". Men jag springer redan nu betydligt oftare på toaletten än jag vad jag är van vid. Tyvärr gör detta att jag inte dricker lika mycket vatten/vätska längre eftersom jag är rädd att jag ska behöva kissa och inte ha en toalett i närheten...

Kl är nu halv 10 och solen skiner! :) Jag får försöka spendera dagen utomhus! Ikväll är det 30-årsfest med mexikanskt tema och jag ska ha min nya klänning på mig! =) Bild på det kommer imorgon! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, vilket underbart väder vi har idag! Welcome spring!!

2012-03-03 @ 11:08:27
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Have fun!! Kram!

2012-03-03 @ 20:15:20
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0