Min mage är kvar! ;)

Det blev en riktigt trevlig kväll på Lilla Torg. :) Det brukar det i och för sig bli...Jag var hemma vid 22-tiden - då hade jag hunnit inom Hemmakväll och köpt godis som jag tänkte ha till "Nyckeln till frihet" som ettan visade igår. Jag orkade hålla mig uppe en timme - sen gick jag och la mig. Där blev godis över!! ;)

Sen vaknade jag vid 4-tiden och var PIGG!! :( En timme senare gick jag och la mig på soffan med TVn på i bakgrunden och somnade efter en kvart... När kl var 9 fick jag ett sms som gjorde att jag vaknade. Sen låg jag där ett tag och helt plötsligt kände jag hur mina händer flög ner till magen och en enorm lättnadskänsla infann sig när jag kände att magen var kvar! Jag undrar vad jag har drömt...

Kl 15 blir det fika med tjejerna och innan dess har jag bara inplanerat en liten vaxning... Jag tror minsann att jag ska försöka hinna med att fixa mina naglar innan dess också. De var ju hur fina som helst men sen vad jag inte vad som hände men de gick isönder en efter en. :( Men nu är de tillbaka igen! Så lite fil och nagellack på dem och sen kanske man inte tänker på att mina fingrar är så tjocka längre...;)

Ha en härlig lördag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tur att det är lördag, med tanke på hur din natt var!

2012-03-24 @ 14:49:13
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0