När kommer Pölsan egentligen?

Det blev en trevlig AW! :) Först möttes vi upp på Rasoir och sen gick vi vidare till Mosaik och åt. Därifrån gick vi sen vidare till Rosen för drinkar. Jag var hemma vid 23-tiden så det blev en lagom AW så att säga. Jag är så himla glad att jag inte är trött!! Emma gick ju jobbet och dagdrömde om att få gå hem och lägga sig men jag har inte märkt av det på det viset. Jag kan känna av att jag är trött men det tror jag mer beror på att jag inte sover hela nätterna igenom utan att vakna en enda gång längre...

Solen lyser med sin frånvaro...jag vet inte vad jag ska göra idag. Det hade varit trevligt med en fika på stan...jag får väl höra mig för om någon annan också känner för det...

Vi träffade förresten Vivi på Rosen igår - hon var där med en tjejkompis. Så hon bjöd in mig på söndagsmiddag imorgon - nice! :)

Jag har börjat fundera lite på min förlossning...eller, inte direkt på själva förlossningen utan mer NÄR den kommer att ske...jag vill verkligen inte gå över tiden!!! :( Det vill väl i och för sig ingen... Sen ska man ju vara jäkligt försiktig med vad man önskar sig - det hade inte varit speciellt kul om Pölsan hade fått för sig att titta ut NU heller!! Enl min graviditetsapp är en "normal" bebis nu ca 39 cm lång och väger omkring 1200 g - det är en liiiiiten bebis det!! Jag tycker att det är lite märkligt dock att bebisen är så lång men väger så lite... I alla fall så är det helt okej om Pölsan får för sig att titta ut en vecka tidigare än beräknat - men INTE en vecka efter beräknat datum!! Bara för det kommer jag att gå över tiden så det smäller om det...:S

Puss & Kram 


Kommentarer
Postat av: Vemvet

=) Jag kan tipsa om att intensiv renovering veckorna före BF eventuellt kan hjälpa.



Kram!

2012-03-10 @ 10:57:30
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0