Pölsan har gymnastikuppvisning

Pölsan har någon typ av gymnastikuppvisning för sig...och har haft det ett bra tag! Det började alltså redan igårkväll och det slutar inte...ta det på rätt sätt: jag äääälskar att h*n rör på sig så jag vet att allt är bra där inne men nu känner jag mest; lugna ner dig!! ;) Det känns bara på ett ställe också; höger sida så jag antar att fötterna är där...fast det kan ju även vara händerna i och för sig... Nej, jag tror att det är benen för emellanåt så känns det även lite precis ovanför blygdbenet och det är nog händerna för det är inte lika starka slag. 

Nästa vecka ska jag till frissan - det ska bli så sköööönt!! Jag har världens utväxt på gång - jag är ju blond ursprungligen...fast det klär jag inte i så det lär jag inte gå tillbaka till!! Jag har en kompis, Tina, som...hon är inte frisör men hon är väldigt duktig på både klipp och färg...i alla fall så ska hon ta över klipperiet sen. Jag kommer inte ha råd att lägga 1200 kr var sjätte vecka sen på min frisyr... Men det känns ändå bra, hon har klippt och färgat mitt hår en gång innan och det blev jättebra! Annars hade jag inte gjort det...;)

För ett tag sen, jag kommer inte ihåg om jag har skrivit om det, så berättade Johan för mig att det finns ett tak på föräldrapenningen. Enl Marre så var det taket ganska högt så jag skulle inte bli lidande pga det. Idag fick jag från Försäkringskassan att min sjukpenninggrundande inkomst är lägre än min årsinkomst!! Jag är alltså ingen höginkomstagare men uppenbarligen så tjänar jag ändå för mycket...:( Så jag kommer alltså inte ens att få ut 80% av min lön - det är inte alls kul!! Inte för att jag trodde att jag skulle gå i vinst under tiden jag var mammaledig men ändå...:(

Det är helt galet vad det sparkas i min mage!!!!! Nu ska jag nog fixa något att äta.

Puss & Kram  



 

Kommentarer
Postat av: Lisa

F*n vad drygt. Jag menar, oftast så bor och lever man ju efter vad man tjänar. Så att bli av med mer än 20% av sin lön är ingen hit. Skönt att du får hjälp på hårfronten iaf. Du får kanske gå igenom dina nära och kära och se om det finns andra erbjudanden!

2012-03-26 @ 21:18:17
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0