Ringtricket

Gårdagen spenderades på soffan! :( Jag mådde så fruktansvärt dåligt!! När kl var halv tre så smsade jag Vivi och skrev att jag tyvärr fick hoppa över söndagsmiddagen. Jag fick i mig en banan, ett äpple, en macka och 2 glassar under dagen. När kl var lite över 18 så kaskadspydde jag och då skulle man kunna tro att jag hade ätit 10 pizzor!! Jag fattar fortfarande inte var all kräk kom ifrån...i och för sig så gick jag ju och la mig äckelmätt kvällen innan... Men efter det så mådde jag i alla fall bra igen och idag har jag varit iväg och jobbat. Jag har känt mig lite matt och har haft ont i lederna men det beror nog mest på att jag låg ner mer eller mindre hela dagen igår. Det är jag inte riktigt van vid.

Idag körde jag hem till Hylteberga på lunchen. Mamma och Lisa var hemma så jag köpte med mig lite bröd. I alla fall så var det nu mammas tur att försöka spå vad det är för kön som Pölsan är: "det är faktiskt svårt att köpa bebiskläder när man inte vet könet!!" Så hon tog av sig vigselringen och en tog fram en bit bomullstråd och sen körde vi;



Det visade att jag ska få en flicka och sen tvillingar - en av varje kön! Vilket innebär att Pölsan är en flicka. MEN när jag gjorde det på mig själv ovanför magen så visade det en pojke...precis som förra gången. Så mamma är väl inte mycket klokare nu än hon var innan...;) Mamma gjorde det på Lisa också - hon ska ha fyra barn!! Där var också tvillingar!! :P Fast när man gör detta så visar det även ev missfall och aborter... Men jag tycker själv att allt tyder på att det är en flicka...men säker är jag ju inte förrän Pölsan är ute! :)

Imorgon är det dags att kolla mitt blodsocker. Kl 8 ska jag vara på plats. Jag ska kissa direkt när jag kommer dit men jag glömde att fråga (och jag fick inte information om det heller) om det är morgonurinet som behövs eller jag kan kissa som vanligt när jag går upp på morgonen... I alla fall så sa BM till mig att äta ett ordentligt kolhydratrikt mål kl 22 och jag har funderat på pyttipanna. Inte för att det är extremt kolhydratrikt utan mest för att jag har det i frysen och jag gillar det. ;) MEN nu funderar jag på pizza - då kan jag äta dels direkt när jag köper den och dels lite senare på kvällen eftersom jag ändå aldrig orkar äta en hel pizza på en gång... Sen är det ju också väldigt gott med pizza...:) Jag tror att jag har bestämt mig! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Vemvet

Haha =) Pizza är aldrig fel! Skönt att du mår bättre, illa med kräk!



Kramkram

2012-03-12 @ 16:55:13
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja, det var märkligt det där med könet men jag tror fortfarande att det är en flicka...

2012-03-12 @ 19:08:27
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0