Simskola för vuxna...

Inatt har jag drömt att jag och mamma gick på simskola för vuxna! Men där var så många så att alla fick inte plats i den grunda delen av bassängen så väldigt många fick sätta sig i ett hav av GODIS!! Bla jag och mamma... Vi satt i vars en kundvagn och min var fylld med Djungelvrål. Hur de blev kvar i kundvagnen vet jag inte eftersom i normala fall hade de trillat rakt igenom... Men där fick vi i alla fall göra en massa övningar. Jag kommer mest ihåg att vi skulle göra sk upphopp. Det är de där hoppen som man börjar med att sitta på huk och sen ska man hoppa upp och sträcka upp armarna och sen ner i hukande ställning igen. Det gjorde jag och mamma i vars en kundvagn... Där var så mycket folk, så mycket folk så simläraren fick gå runt bland oss och visa hur vi skulle göra för alla såg inte honom i bassängen. Sen var vi helt plötsligt i ett varmt land och simmade i havet. Då skulle vi lära oss hur man simmade och drack vattnet SAMTIDIGT!! Jag vet inte riktigt varför man skulle vilja kunna göra det men det fick vi lära oss i alla fall... Men då var inte mamma med längre...hon blev kvar i kundvagnen! ;) Men jag tyckte att det var äckligt och obehagligt; där simmade ju en väldigt massa fiskar. Både stora och små...och de ville jag ju inte ha i munnen... Det måste ha varit jättejobbigt i alla fall för när jag vaknade av väckarklockan så var jag SVETTIG!!! Jodåsåatteeeee...

Nu kommer jag att säga en sak som jag antagligen kommer att få äta upp men när jag är naken (eller i bara trosor för den delen...) så tycker jag faktiskt att min mage är ganska liten...Den känslan försvinner med en gång så fort jag får kläder på mig för då ser magen GIGANTISK ut! Och det KÄNNS inte som om magen är så himla liten heller. Förkylningen har nog gått över i graviditetsnästäppa istället så jag använder inte Nezeril längre. Jag snyter mig fortfarande men inte alls som innan. Men jag känner mig redan som en valross - hur kommer det att bli sen då?!

Nu väntar jobbet på mig! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Haha=) Jag vill också bada i godis!!



Kram

2012-03-27 @ 09:39:09
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Var får man allt ifrån?! Jag kommer ihåg väldigt mycket av mina drömmar för tillfället, vilket är kul... för det mesta!

2012-03-27 @ 09:49:30
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0