Sista träningen på ett tag...:(

Ikväll var det så dags för sista träningen med Team eLIEt. :( Jag hade kunnat gråta när jag och Patricia pratade om det när vi stretchade - jag vet inte varför! Jag tränar med mina vänner och jag kommer att träffa dem ändå!! När jag pratade med Lie efteråt så berättade hon att hon hade tänkt säga att det var min sista träning på ett tag eftersom där var 2 tjejer som jag bara träffar där och nästa gång så skulle jag ha Pölsan med mig. Det var en jäkla tur att hon inte gjorde det, kan jag berätta!! Jag hade stortjutit!! Jag är ju, som sagt, känslig annars också men nu är det ju helt uppåt väggarna!! Jag tog ut mig så mycket på kvällens träning så när jag kom och satte mig i soffan för att äta maten som jag hade fixat så hade jag mörka fläckar som dansade i mitt synfält!! Sådana där fläckar som man kan få när man antingen har blivit fotograferad med blixt eller tittat i skarpt ljus. Det var väl bra att avsluta med en sådan träning?! ;)

Det har varit fortsatt kanonväder idag! Jag har haft mina nya, svarta skor på mig! :) Jag var lite orolig att de skulle vara lite väl platta men det har känts bra så det är nog lugnt.

Usch, jag måste ju berätta en hemsk sak som hände imorse; jag har läst att nu börjar bebisarna sova längre men även vara vakna under längre perioder. Att Pölsan är vaken under längre perioder har jag ju märkt! ;) Imorse när jag vaknade så kände jag, som vanligt, på magen. Den var stenhård och helt stilla. Det var inget jag tyckte var konstigt. Sen badade jag, gjorde mig i ordning, åt frukost och körde hemifrån. På väg till Statoil för att tanka så kom jag helt plötsligt på att jag inte hade känt Pölsan på hela morgonen. Jag vågade inte puffa på magen eftersom jag tänkte att jag kanske skulle sitta där och puffa utan att få något svar tillbaka. :( Bara för att jag är i v 31 nu så innebär inte det att allt är lugnt - tyvärr så kan det ju fortfarande hända fruktansvärt tråkiga saker!! Jag vet att jag inte ska tänka så men det är lättare sagt än gjort! Men så kände jag en liten, liten kittling nere vid blygdbenet! Jag trodde först att det bara var en tarmrörelse men så kom det en till och när jag väl var framme vid Statoil så hade Pölsan vaknat till rejält! Jag blev så lättad!!!! Och väldigt glad över att Pölsan vaknade i precis den stunden när jag behövde det... När jag pratade med Helén så sa hon bara; Pölsan är morgontrött - det har h*n efter mig så hade du ringt mig med en gång så hade jag kunnat lugna dig!;) Mina fina vänner!!! :)

Ja, jag omger mig verkligen med de mest fantastiska människor! Vare sig de är släkt eller "bara" vänner så är jag väldigt nöjd med dem! ;) Jag har även härliga kollegor och de bästa kunderna så jag har inget att klaga på! :) Det ska bli väldigt trevligt att introducera Pölsan till den här underbara samlingen av härliga människor som jag har samlat på mig...:)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch, det är nog bra att det var sista träningen på ett tag. Att ha mörka fläckar i synfältet är ju ingen direkt hit.

Med tanke på att du är uppe ganska sent vissa dagar så får hen kanske en dygnsrytmen som betyder sovmorgon helt enkelt ;)

2012-03-28 @ 22:20:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0