Solen!!! :)

Så kom äntligen solen!! :) Igår var det fint väder och då fick jag höra att det skulle bli ännu finare idag men det har varit lite disigt ända fram till för bara någon timme sen. Men sen kom solen och den är nu framme med besked!! :) Så halv 6 är det Lilla Torg som gäller!! :) Lilla Torg gör sig som absolut bäst när uteserveringarna OCH solen är framme!

Idag träffade jag Helén - vi har inte träffats på 1,5 v. Jag sa till henne att jag hade blivit ganska stor nu men det trodde hon inte på - tills hon såg mig! "Oj, du har blivit stor..." Jodå, jag vet!! Och större ska jag bli!! På måndag är det 10 v kvar till beräknad förlossning...helt galet!

Nä, lite finputsning innan jag drar till Torget! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Wee snart nere på ensiffrigt i veckor! Här har solen varit framme hela veckan och vi njuuuter. 17 grader och sol idag!



Kram!

2012-03-23 @ 22:09:09
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja visst är det underbart med vädret vi har!

2012-03-24 @ 14:47:32
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0