Suuura uppstötningar...:(

Oj, oj, oj, jag satt i bilen efter träningen och kände hur magsyran åkte jojo i halsen - öööörk!!! :( Jag kände av det redan under träningen men det var värst efteråt...som tur var. Jag känner även av det nu. :(

Imorgon är det återigen dags för pastaträff och vi ska vara hos mig denna gången. Vi blir bara hälften - en skulle jobba, en skulle packa och en sa bara att hon inte kunde...jag kan ju inte låta bli att tänka på att det är på grund av som hände förra gången...men jag känner att jag inte orkar lägga fokus på det. Och det är nog bra eftersom jag faktiskt inte tror att det egentligen har med det att göra heller.

Idag på träningen så föreslog jag att vi skulle ha en gemensam påskmiddag och det togs emot bra! :) Så nu ska vi bara hitta en dag i påsk när alla kan. Vi kör i så fall knytkalas. Jag ser redan fram emot det! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, påskplaner redan, låter ju helt galet. Men det kan sækert bli trevligt.

2012-03-07 @ 21:31:28
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Ja, sura uppstötningar är bajs. Köp gaviscon och börja knapra =) Kram

2012-03-08 @ 11:23:57
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0