1-årskalas

Om man skulle tro vädret på TV så skulle det inte bli så fint väder till helgen men igår var det hur fint som helst och även idag ser det ut att bli bra! Jag brukar i och för sig inte titta på vädret på TV eftersom det inte brukar stämma... Jag satt på min nystädade balkong igår och njöööt av solen...samt min nystädade balkong! :)


Ena hörnet av balkongen..

...och det andra hörnet. :)

Sen begav jag mig till Vincent för att fira hans 1-årsdag:



Vincent fick väldigt mycket paketer som storasyster mer än gärna hjälpte till med att öppna! ;) Hon hjälpte även mer än gärna till med att leka med de leksakerna som fanns i några av paketen... Vilken lycka att få öppna en massa paket fast man inte fyller år!! ;)


Här är en trött födelsedagsgris med pyjamas på tilllsammans med mig och Jessica (som också är gravid!).

Det blev ingen filmkväll för mig. När jag smsade Lie så hade de precis satt på Harry Potter och den filmen kände jag inte alls för så jag följde med tjejerna på kalaset till en annan tjejkompis istället. Där satt vi och pratade strunt fram till ca halv 1 - då gick jag hem. Innan dess satt jag och kunde nästan SE hur mina fötter blev mer och mer svullna. Tårna nästan spretade och jag hade kuddar på ovansidan av foten - för att inte prata om att underbenen var superspända:



Fy faaaaasiken!!! Hahahahaha!! Är det konstigt att jag tycker synd om mig själv lite då och då? ;)

Jag fortsätter med min lugna helg: jag har inget som helst bestämt idag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Här är det lite kyligt i vinden men sätter man sig i lä så kan det nog bli lite balkongmys idag!

2012-05-06 @ 12:08:18
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0