1 månad kvar till BF!

Om allt går som det ska så föds Pölsan om en månad! ;) Jag trodde att det var igår men jag hade sett fel på datumet.

Jag trodde även att jag hade tvättid ikväll men det var visst på måndag. På måndag ska jag till fam Asper på middag men jag hittade en tvättid imorgon mellan kl 8 och 12 så jag tog den istället. Jag har hunnit städa min lägenhet så jag slipper göra det imorgon. Jag har även varit iväg hos Hemmakväll och hyrt 3 filmer. Så ikväll blir det en lugn kväll i hemmets ljuva vrå...;) Jag ska fixa till lite grönsaker till dippan och sen är jag klar för en lugn fredagskväll. Ev så får sig naglerna lite färg...jag ska ju ändå på 1-årskalas imorgon! ;)

Ont i ryggen har jag börjat få...jag svankar nog som en gås, har jag en känsla av...men nu börjar det bli betydligt tyngre att rätta upp ryggen - så att jag inte svankar, menar jag.

Ha en trevlig fredagskväll!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, om en månad blir jag moster igen!!... och du mamma, alltså...

2012-05-04 @ 20:05:08
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0