Bye, bye fotknölar

Ja, jag får nog bara inse att mina fotknölar är borta för ett tag...;) Innan har jag trott och skyllt på att det har varit för att jag har gått och stått mycket men det är inte så längre! På morgnarna kan jag se en antydan till dem men redan framåt 10-tiden så är foten jämntjock med vaden - hahahaha!! Näää, fy fasiken som det låter men det är så! Det ser för jäkligt ut!!! =) Mina läppar är också svullna direkt på morgonen. Det brukar de i och för sig vara men nu är det ju värre än vanligt. Fast det lägger sig liiiiite under dagen. Jag är lite orolig att näsan har börjat svullna också...:(

Inatt har jag vaknat av att jag har försökt vända på mig från rygg till höger sida och då har det ilat till av smärta i magen. Där det brukar kännas vid mensvärk. Jag har faktiskt känt det förr men inatt var det värre än innan. Jag tänker att det är något som håller på att fixas och trixas inför förlossningen...men vad vet jag?!

Pölsan rör på sig ganska mycket och det känns fortfarande mest på höger sida. Magen rör på sig varje gång så det syns ganska tydligt när h*n rör på sig. Jag får höra att magen sitter långt ner men jag tycker inte att den någonsin har suttit högt uppe faktiskt...

Igår var det grillning med släkten. Jag hade Emma, Filippa och Hannes mitt emot mig när vi åt. Hannes sa till mig; moster Anna, jag tror att det blir en flicka eller en pojke! Aaaaaaaaaaw, min lilla goding!! <3 Jag tycker i och för sig att det är ganska skönt att någon är så säker eftersom det känns mer som om jag har en alien där inne! ;)

   
   
           


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker faktiskt också att magen har suttit lågt hela tiden, nu när jag tänker efter...

2012-05-02 @ 20:17:11
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0