Min mage är sned ;)

Vi gjorde lite andra övningar idag på vattengympan vilket fick till följd att mot slutet var min mage STENHÅRD!! ;) Det var fokus även idag på andningen men på ett annat sätt. Pölsan har inte varit still sedan dess. :) Min mage är liksom helt sned...det ser konstig ut, måste jag erkänna. Men eftersom h*n rör på sig hela tiden och både ben och armar (verkar det ju som) finns på höger sida så står det ut där...medan det är platt på vänster sida. Nu överdriver jag ju något men jag ser faktiskt skillnad på höger och vänster sida av magen!! :)

Jag pratade förresten med min chef innan idag och han berättade att de har hittat ersättare för mig. Det är en man på 44 år som ska samåka med mig from onsdag nästa vecka...jag har inga problem med att någon samåker med mig men i 14 dagar!!! :( Det tycker inte jag alls känns speciellt kul...hoppas att han är trevlig i alla fall...

Imorgon är det dels en månad kvar till BF och dels är det dags för ytterligare ett besök hos min BM. Nu har jag ju träffat henne på kursen men annars har jag inte varit hos henne på ett tag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Vemvet

Eller två veckor om det går som för mig =)

2012-05-03 @ 10:39:19
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Stinas mage var fyrkantig i slutet, såg helt galet ut!

2012-05-03 @ 20:26:56
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0