Näsblod...

Jag får näsblod varje dag nuförtiden. Det kommer när jag snyter mig och det gör jag ju ca 10 gånger om dagen (något överdrivet) eftersom jag har konstant nästäppa. I tisdags när jag satt hemma i soffan efter grillningen med släkten så kände jag helt plötsligt hur det rann i näsan. Mycket riktigt; det forsade blod ur näsan på mig!! Sådan näsblod brukar jag dock inte ha så det var lite obehagligt. INATT vaknade jag av att jag fick näsblod!!! Halv 2 var klockan när jag for upp ur sängen och sprang in på toaletten!! Tyvärr hann det komma en rejäl blodfläck även på mitt vita Lexingtonörngott! :( Men jag tog fram Tabort och stod där mitt i natten på toaletten och arbetade förtvivlat in Tabort. När jag hängde örngottet på tork så var där en liten fläck kvar men imorse när örngottet var torrt (någorlunda i alla fall) så var fläcken helt borta!! :) Yeay!!

Jag vägde mig nu imorse; 86 kg visade vågen!! Så nu har jag gått upp 16,2 kg. Jodå, det går bra nu...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det vanligt att man har det? Du kanske ska prata med din BM om det.

2012-05-03 @ 20:28:14
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0