Uppe i ottan!

Halv 5 vaknade jag!! Eftersom jag märkte att jag var mer eller mindre klarvaken så gick jag upp och satte på TVn. Jag tänkte att jag kunde somna i soffan istället - det har funkat förr. Men icke, sa Nicke!! Efter en timme ungefär så gick jag tillbaka till sängen och sen låg jag där i stället och vred och vände på mig. Hur mycket jag nu kan vända och vrida på mig...;) Så jag gick upp istället och fixade frukost. Kl är nu kvart över 6 och frukosten är inmundigad. :) OM jag skulle iväg till jobbet idag så hade jag haft gott om tid på mig!! Jag ska i och för sig iväg till kontoret idag men det är inte förrän efter min tid hos BM så det är inte förrän i eftermiddag.

Jag målade naglarna i tisdagskväll hemma hos mamma och pappa. Det höll sig bra till igår när det var dags att ligga i en vattenpool i över en timme. Men jag har ju gott om tid att fixa det idag! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Haha =) Då är vi två. MT tyckte också det var morgon vid 05 i morse.



Jag kanske slår en signal någon dag nu när du är hemma på dagarna!



Kraam!

2012-05-10 @ 08:39:43
Postat av: Lisa

Då blir det en lång powernap sen då!

2012-05-10 @ 10:59:58
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0