Valborg 2012

Igår blev det Köpenhamn för hela slanten! Vi stack över vid halv 11 och var tillbaka i Malmö igen vid halv 10 på kvällen. Vi kunde inte ha bett om bättre väder! :) Det fina vädret innebar dock att vi satt på tåget hem med lite röda näsor...;) Tyvärr är det inte det enda som blev rött på mig; jag har lyckats få till en sådan där snygg bränna som innebär att jag har tröjan kvar på mig även när jag är spritt språngade naken!!


Helén, David och jag.


Ett fullsmockat Nyhavn.

Det var en riktig mysig dag. När jag kom hem cyklade jag bort en runda till Anna och hennes sambo - killarna tittade på fotboll på TV så jag cyklade dit för att "rädda" henne. ;) Lie kom också bort en runda. Vi kom att diskutera det här med svullna ben och fötter. Jag har ju knappt några fotknölar längre. Då sa Lie att hon hade läst att hade man tränat mycket innan och sen slutade med det i samband med graviditeten så kunde det förvärra svullnaden...tja, det enda jag gör nuförtiden är ju vattengympan... Enl Lie så räckte det med en promenad men det är ju så jäkla tråkigt att promenera!! :( Nu är det ju bara 5 v kvar till BF men jag får kanske försöka få till lite promenader då...

Idag blir det mys med Filippa och Hannes. Ikväll blir det släktkalas. Sen både mormor och morfar dog så ses vi inte lika mycket längre och det är så himla tråkigt. Vi har alltid umgåtts mycket med släkten på både mamma och pappas sida men det har, som sagt, blivit mindre med mammas sida. Men idag ska det frotteras med släkten! ;) Så nu ska jag göra mig i ordning och bege mig iväg och pussa på mina underbara systerbarn. Tyvärr är de inte lika intresserade längre av att pussa och krama mig...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt att ni fick så fint väder. Vi ses sen!

2012-05-01 @ 13:42:06
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Låter underbart med Köpenhamn! Vi får ta småttingarna dit nästa sommar. De måste ju få vara lite i sitt tillkomstland!



Kram!

2012-05-01 @ 19:45:49
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0