Vem är ni...

...som fortfarande går in och kollar min blogg med jämna mellanrum trots att jag inte har gjort något inlägg på 1 år och 9 månader?! Jag är såååå himla nyfiken!! ;) Och hur hittar ni mig? Jag har ju funderat på (ända sen jag slutade blogga) att börja blogga igen fast i en ny blogg... Fast jag vet inte hur intressant vårt liv är för er...eller hur ofta jag hade skrivit. Jag tycker själv att de bloggar som jag följer är roligare att läsa om de uppdateras ofta.
 
Ja, ja, det var bara en liten fundering från mitt håll. Jätteroligt om min resa kan hjälpa andra i samma (eller nästan samma) situation som jag var i. :)
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna ( och Klara),
Jag är iallafall en av dem som hälsar på ibland:) Jag har via resor till Danmark försökt bli gravid i strax över ett år, med 6 inseminationer i bagaget. Ska gå över till Ivf nu till hösten. Har PCO så det borde vara ett bra grepp.
Jag hittade din blogg o min inledande fas och sen har den varit min livboj. Vi är typ lika gamla och känns också ganska lika till sättet så det har varit lätt för mig att identifiera mig med dig. Varje misslyckat försök har jag gått in och kollat "hur kände Anna?" sen i samma beslutsamma och positiva anda som dig ångat vidare:-) Kändes fantastiskt skönt att det fanns fler och jag visste ju att din berättelse skulle sluta lyckligt på samma sätt som jag hoppas att min kommer göra!:-) Även om jag nu har passerat dina försök...
Blogga gärna vidare!
Kram Malin

Svar: Åh, jag håller tummarna för dig!!! Så glad jag blir av att läsa att du har haft "nytta" av min blogg. Under tiden jag skrev så var det egentligen mest för mig egen skull och inte för att "hjälpa" någon annan men det är ju kanon att det har blivit så ändå! Tack för ditt svar. Kraaaaaam på dig!!
Anna

2014-05-12 @ 06:06:29
Postat av: Betti

Jag har sträckläst din blogg för att jag funderar på att skaffa barn själv. Är en 33 årig tjej från Malmö som förmodligen snart kommer att avsluta mitt förhållande med en man som inte gärna vill ha barn.Och då står jag själv, 34 år gammal och ingen man som jag fort kan överrumpla med en barnaönskan. Tycker du gett mig så mycket mod genom just din blogg och jag har blivit glad av att läsa den. Jag hade tyckt det hade varit jätteroligt att följa dig mer. /Vänliga hälsningar från Betti

Svar: Tack för din kommentar! Tråkigt att höra om ditt ev avslut på förhållandet men jag blir ändå glad av att läsa att lilla jag har kunnat ge dig mod. :) Lycka till - oavsett vad du beslutar dig för att göra! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!
Anna

2014-05-24 @ 14:16:21
Postat av: Em

Hej!
Jag hittade precis hit. Jag googlade på "blogg+singel mamma". Jag är själv 30 år och har funderingar och önskan om att försöka få barn som singel. Så jag satt och googlade för att leta bloggar om någon/några som gör eller har gjort den resan för att få mer kunskap och tips om hur tankarna går och om det praktiska.
Nu ska jag läsa utvalda delar ur din blogg :D, men såg nu på sidan som jag direkt kom in på att det fanns en bild på en bebis så det är fantastiskt!
Ha det fint!
Mvh Em.

2014-06-17 @ 21:38:21
Postat av: michaela

Hej! :) jag hittade din blogg genom att jag googlade "singelmamma". Är 23 år, singel och nyligen fått reda på att jag är gravid. Har inte bestämt mig än och söker inspiration, hur det kan vara att leva som singelmamma. Ska spana vidare i din blogg, glad över att jag fann den! Ha det bra, mvh :)

2014-12-05 @ 11:04:52
Postat av: hope77

Tack för att din blogg finns kvar. Jag börjar min resa nu, är klar med alla förundersökningar och vänta nu bara på nästa ÄL för att åka till Danmark för första gången. Det var väldig skönt att läsa om din resa. Det gjorde att jag känner mig mindre udda och mer trygg. Hoppas du har det fortfarande bra och leva ett underbar liv med din dotter.

Svar: Åååh, lycka till!! Så skönt att min resa kan hjälpa dig på vägen. Kraaaaaaaaaaaaam
Anna

2015-03-01 @ 14:50:04
Postat av: Kerstin Hagman

Det är din moster som var här.

Svar: Hahaha! Bra, moster Kerstin!
Anna

2015-07-20 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0